the perfect cake..



Punch me in the face, I'm tired... ikväll också ;)
Ska snart gå och knyta mig i sängen.
Det blev en lång dag idag också.
Uppe med tuppen imorse, klockan ringde 07.00 för sista gången och 07.55 sprang jag på bussen :P
-God job for someone like me!

Det blev ett strykepass och 30 långa och tuffa minuter på bandet imorse.
Idag är det inte heller bara torsdag utan det var löning också, vilket självklart innebär shopping :P
En hel del guldklimpar från mitt kära jobb fick följa med hem ;)
Några åker tillbaka imorn men det bästa stannar kvar.

Jag säger bara thank God för personalrabatt och Hej, och välkommen ny garderob!
Men det är alldeles för mycket för att visa nu.
-Kanske i helgen?

Nu ska jag faktist ge mig själv några timmars skönhetssömn och kankse, kankse drömma om min dröm prins..
Min Mr McDreamy ;))
Grey's på ondsag ju... äntligen!

Färdig tjattrat, natti natti lovers.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0