Paket på posten & en mami på besök


*Veckans tredje träningspass.
*Massa fina varor på jobbet (Ska försöka hinna fota några klänningar från Motel imorn & visa)
*Paket på posten.
*Middag på bordet när man kommer hem.
*Fina mamsi på besök.
*Fika med smarrigt te & glass med hjortronsylt
*Snabbdush
*Hänga tvätt...

Ja, min onsdag lite snabbt i punkt form ;)
Nu ska vi nog snart bädda ner oss i sängen men först tänkte jag visa vad jag fick med mig hem från Ica ikväll..
Och som jag gillar att man numera hämtar ut sina paket på Ica/Heidan som altså har öppet lika länge som ica och inte som något gammalmodigt postkontor som stänger sex typ :P
Tummen upp!








Jag är kär i alltihopa.. och vad skulle göra sig bättre på min skärt än ett par trosor från Secret's där det står:
Pink makes me high :P
För det är sant, åh love it.

Men dagens sämsta är att det låg mer i paketet men jag kände mig inte så pepp på att visare'..
IDAG fick vi våra jul-prylar som vi beställde i typ oktober?!
Julgransmatta, löpare och kökshanduk.. öhm ah men tack då eller.
Får se om det behålls eller skickas tillbaks i ren protest haha.. men det blir ju fler jular satte :P Vi får se vah!

Natti natti.. sleep tight <3


Kommentarer
Postat av: Rövarmamman♥

Å så fin shopping sötis!!:) Kuddarna är underbara o söta! Hoppas du får en fin dag. KRAM

2010-02-11 @ 10:07:44
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0