Nu kan man känna doften.. nu är jag där.


Är ledig hela helgen nu, det är lyx för mig..!
Det bara skriker lycka & glädje över den här helgen ;)
-Jag är så lycklig!

Timmarna på jobbet springer på så mycket fortare nu när alla vår leveranser börjar trilla in och "garderoben" på jobbet blir bara större och större haha...!

Det blev träning imorse också lixom igår.
Idag blev det 40 minuter på löpbandet men jag lyckades tyvärr glömma min mp3 hemma laddandes i datan imorse så det drog ner min energi :/
Igår blev det 60 minuter på bandet efter ett 30 minuters styrkepass - Mage, rygg & ben.
-Träningsvärk., ah det kan man säga.

Var ju till tandläkarn igår också, memas problemas!
Jag hade tydligen jätte fina täner, inga hål och ett perfekt bett :P Det ni..
Så nu är det bara det där kritvita leendet som saknas och jag börjar sakta men säkert kunna ana resultat nu.
Bleker nu tänderna med Ease white och det verkar hyffsat effektivt.
-Äntligen ;)

Kvällen är inte slut än.. ska försöka smälta & fatta att vi faktist har bokat boendet nu!
Som pricken över i:et, när man inte trodde att helgen kunde bli bättre, fy fan imorn måste vi fira tjejer :P
Nu är det bara att hojta om ni ska me vah...
-Ja tack på 80 kvadratmeter innanför murarna i sommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0