Not just monday..


Lång helg in a way kan man säga.
Blev ledig idag, både jag och syster som såklart är det optimala ;)
-Ja tack.

Vi tog lite sovis men kom ändå upp i tid.
Käkade frulle och gjorde oss en iordning för en fika dejt innan träning.
Det blev en promenad i det fina vädret upp till obban (Gränby c) och träffade Carro.
Vi satte oss på Coffe house by George och tog en varsin macka.
Mm vad gott det var, tog en kyckling & bacon macka med vatten till ;)

Efter lite fika/lunch och lite catch-up talk och massa sommar snack så blev det lite mer motion.
Skippade bussen eftersom solen fortfarande lyste och traskade vidare till stan ;)

På gymmet blev det 30 minuters styrka och 20 minuters cykling.
Det är ett stort minus att träna på eftermiddagen och man tränar på Centralbadet. 
Jag har oftast tur men idag fanns det inga band lediga :/

Nu har vi äntligen betsat bänkskivorna i köket.
WOW vilken skillnad.. det ska bara torka nu sen ska vi lacka dom också!
Det blir så sjukt snyggt, mycket fräshare..
Men medans vi väntar blir det en paus i soffan framför Halv åtta hos mig.
-Ja tack.







 

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Bra Måndag.

Köket blir skit snyggt :D

Bra jobbat!

2010-02-15 @ 20:45:52
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: carolina

KUL att det blev bra :)

Jag förväntar mig ägiga bilder ;)

2010-02-15 @ 21:00:16
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: sofie

VACKRA tjejer!!! :)

2010-02-15 @ 21:50:53
URL: http://mylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0