Nerv-pirr


Fan vad jag blir stressad av att kolla på OS när det är medaljchans för sverige.. :P
Nu hoppas jag på Hellner i herrarnas staffet ;)
Snacka om tränande..
Och på tal om träning.
Trotasade min förkylning både igår & idag så nu är jag me i matchen ;)
Imorn är det dags för ett styrkepass igen kombinerat med lite motion.
Hoppas min träningsvärk ger med sig lite under natten, annars blir det tungt för benen imorn!

Trotsade även vintern och tog cykeln både igår & idag.
Fy fan säger jag bara.
-Nej tack :/ Äckligt kallt, så nu är cykeln parkerad för ett tag!

Syster har i alla fall avrit en pärla i köket ;)
Igår blev det ugnspannkaka som jag fick smaska i mig till lunch också och idag blev det kyckling tortillas.
Lyxigt värre och idag var jag inte äns sur när jag kom hem :P
Dagens minus var att jag missade prommis med mina bästa men jag kanske får vara med på söndag!


Men nu är det spännande i staffetten så jag måste fokusera på det.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0