Men dejten då.....


Ja, dejten då :P
Det var ju nästan som en blind-date.. fast ändå inte.
Hade träffat honom en kväll i Visby men jag var ganska slirig och en hel del alkohol hade satt sina spår, så minnena var lite suddiga kan man säga!
Men han fick visst tag i mitt nummer och efter snart ett års tjatande var jag bara tvungen att åka.. ;)

Så olikt mig men jag är så nöjd att jag inte fegade ur den här gången :P
Jag kände mig modig ;)
Tror dock att åldersskillnanden kommer hålla mig på distans trots allt..
Tills våra vägar möts igen, kanske på en båt mot småtimmarna i en annans stad och en annan miljö vah :P


Men dejten:
M mötte mig på vid tåget (i huvudsatden).
Vi tog en promenix till en mysig resturang.
Förvånansvärt men lyckligtvis inga pinsamma tystnader :P
Efter varmrätt, en delad efterrätt och lite dricka så gick vi vidare..
Vidare till ett mysigt litet hak där det första jag ser är Rebecka Simonson, komiskt or what?
"I gotta a feeling.."
If you know what I'm saying ;)

Ett glas vin och en ofrivillg shott där och sen var vi på vandrade fot igen.
Slank in på nästa krog för mer att dricka :P
Då önskade jag innerst inne att mina tjejer bara hade dykt upp och dansat med mig..!
Men jag fick nöja mig med min date och hans vänner som för övrigt hade ett smile på läpparna hela tiden ;)
Det var trevligt, jag var lycklig..
Men efter två smarriga drinkar, en till shott och ytterligare ett glas vin tyckte vi det var läge att röra sig.
Hemmåt, tillsammans... och kvällen slutade på Östermalm :P
And so is my update.



(Skulle publicerats igår men blogg.se strulade för mig)


Kommentarer
Postat av: Frida

Du var sjuuukt vacker min vän! <3



Skicka k. nr i sms! :)

2010-02-16 @ 23:49:06
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hihi tack älskling ;)

Fixar det under dagen..promisse!

2010-02-17 @ 08:51:38
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0