Make me think of something else..


Hey cupcakes' (sjukt sötsugen förstås) 

Kvällen börar lida mot sitt slut.. hade tänkt komma i säng i tid ikväll för mornarna är inte roliga just nu :/
Ussh blir ju trött av att tänka på det!
Det är kallt, det är mörkt.. nej tack helt enkelt.

Men jag har lite sovmorgon resten av veckan så helt hopplöst känns det inte ;)
Hann med 60 minuter på bandet imorse, 100 situps i relaxen samt ordentlig stretching.
Imorn blir det väl fokus på styrka och lite mindre konditon.
Ingen cykel imorn kan jag bara säga.
Fy fan.. :/

Anledningen till det här inlägget var egentligen mest för att visa dagens fynd.. jag törs nog till och med säga veckans :P
Fyndade ett Levis linne på Mickis bloppis.
Kika in där, väldigt strukturerat & snyggt & inspirerande.
Kommer bli perfa i sommar, ett riktigt Kallis linne!
Det är lite kortare och min nya snygga mage kommer skymtas precis lagomt ;)) Det är det!

Men nu blir det sngen för min del, läsa några kapitell ur min bok eller bläddra i nya VR som trillade ner i brevlådan idag ;)
Omslagstejen är to-die-for.. det är Snygg-Agnes med värlsvana lockar i håret.
GE MIG...
Och me det säger jag som jag brukar sleep tight'


Kommentarer
Postat av: Rövarmamman♥

Super het Kajsa!:) rena omslagsbilden;) kul o höra att ni är nöjda!KRAMAR

2010-02-18 @ 09:57:24
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0