Ledig måndag so we speak


Goodmorning winterfreaks ;))

Solen skiner ute, det är svinkallt idag också och SJ har ordentliga problem med tågtrafiken.
(I don't blame them...)
Det är så det ser ut idag men jag berörs inte av problemen.
Jag kämpar visserligen med en täppt näsa fortfarande och en bråkig hals men jag är ledig idag och beöver inte äns lämna lägenheten ;)
Om jag inte känner för en liten promenix!

Nej, solen skiner och än så länge känner jag mig ganska tillfreds av den här Måndagen.
Och nu tror jag ska göra iordning lite frukost..

-Later!!



M y s e r  i  e t t  p a r  r ö d a  f l e e c e  s t r u m p o r  s o m  j a g  f i c k  a v  m a m s i  i g å r  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0