Långhelg or what


Today I love that's it monday.. a day off with siz.

Yes, vi är lediga idag. Tog sovmorgon för en gångs skull och vaknade vid 12 - Helt lagom ;)
Jossi var här och myste till hav ett inatt.
Vi kollade på The ugly truth och suktade väl efter snygga hunkar mer eller mindre hela kvällen haa :P

Frukost/lunch blev tacorester från igår.
Åh så gott :P
Vi har bara salppat framför datan tills nu.. syrris börjar lägga på ansiktet nu då!
På eftermiddagen blir det Nautilus och det blir dagens enda måste., kankse ta hem cykeln också?
-Sweet..
Det är ju sol idag med, vad har hänt lixom ;)

Snart redo att kicka igång dagen på rikigt....... i och med att boendet är fixat så blev det lixom värkligen på riktigt nu och kroppen måste trimmas hej vilt :P




Varför har inte jag någon hunk i trapphuset som kommer och räddar mig från trädet utanför, som bjuder med mig på fotboll och kör runt mig i sin cab och får mig att smälta av sin närvaro?
Vart är min Eric Winter!?
-Det är DET jag inte kan förstå haha ;)

(Vad kör Max för bil tro :P Cab? Får väl ta reda på det på lördag! Just had to....)


Kommentarer
Postat av: Kristina

NU äre dax för dig att åka dit, för du HAR redan en SNYGGING och vi alla vet att han inte kör runt i något o-snyggt..

Vi vet med all säkerhet att hans bil / bilar ? matchar hans båt och så sörru :-)

Så nu var det sagt! Haha

2010-02-08 @ 14:32:46
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kristina

Åk åk åk ÅÅK åk!!!

2010-02-08 @ 14:33:11
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0