Jag och dom


Somaren är räddad....
Vi tillhör inte dom som fortfarande letar boende inför v.29 nere i Visby.
Nix, vårat boende är betalat och klart nu!
Som det ser ut nu så blir vi 7 snygga brudar som åker ner och glassar :P
Systrana, Jossan, Carro & Frida (vi som är etablerade haha) sen hakar även Issa och Lina på.
Helt jävla underbart.
En vecka med mina underbara tjejer.
I en perfekt miljö under perfekta omständigheter.
Vad som helst kan hända och mycket kommer att hända!

Åh vad jag längtar och fan vad jag kommer svälta mig igenom sista tiden hemma i Uppsala för att rikigt kunna njuta där nere haha :P




Kommentarer
Postat av: Kristina

Om nån månad blire flytande.

Men ikväll.. Blir det Gottis :D

2010-02-28 @ 18:28:37
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: blblka

sexig

2012-08-30 @ 11:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0