Ja tack till guldet och till våra nyvunna heels


Sverige tog hem det :P Grymt.. det var dom värda!
Men det här är ingen sportblogg så nog om det nu då ;))

Ska strax platta håret men när jag stod och fönade det kom jag på att jag glömt balsam :/
Har väl aldrg hänt, men idag var det lite onödigt trassligt..
Får lösa det med glansdroppar.
Har varit naturell några dagar nu och låtit löshåret vara kvar hemma men imorn vill jag vara lite snygg igen och siktar på ett volymat svall ;)
Passade på och raka benen lite hastigt i dushen så nu är dom lite lagomt vardagslyxigt mjuka igen :P

Vi vann ett par as-heta heels ikväll, Kalas pris!!
Grattis till oss ;)
Värmer upp lite inför morgondagen vah.. ah det skulle man kunna tro i alla fall :P
Löning, finally och väldigt mycket ja tack.
Men nu ska jag haffa plåttången before my siz does :P





Det blir ju dåligt med dagens just nu men det är ju träningskläderna som är på när man stressar iväg..
Men då passar jag på att slänga in två oanvända bilder från helgen istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0