Hem ljuva hem..



Åh iband finns det inget bättre än hemma.. sitt eget, mysiga hem ;) I love it, ikväll och alla andra kvällar!
NU är det paradise hotel och jag erkänner jag har fastnat lite :P

Mamsi är här, vi har ätit pankisar med fyra sorters sylt & lite grädde ;)
Hon har bakat också.. så snart ska vi fika, när syster kommer ut från dushen.
-Ja tack ;)
Även jag har hunnit fräsha till mig med en mysig dush.
Tända ljus i badrummet - Vardagslyx i min smak.
Hela jag luktar gott nu, insmord och härlig är man vah.. har tom. en nytvättad mys-tisha på mig och bara, nyrakade ben :P
Detta gillar jag.

Nu har Kirre tagit fram täcke och fixar te i köket så snart fika altså, träna imorn :P

Godnatt älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: carolina

Jag tror visst bestämt att jag vill bli bjuden till fröknarna karlsson på pankisar någon dag :)

Jag väntar spänt på inbjudan ;)



LOVE LOVE LOOOVE YOU <3

2010-02-01 @ 22:42:57
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag bjuder på vad som helst om du kommer hit och myser med oss snygging ;))

Vi fixar det vah.. Love yooooou <3

2010-02-01 @ 23:37:57
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0