Helg igen..


Morning friday!
Det blir ingen träning för min del idag.. måste tänka lite realistiskt och att stå på bandet och svettas och snora känns inte som det smartaste jag kan göra idag.
Därför fick jag lite sovmorgon och det behövde jag faktist ;)
Har nyss ätit frulle med syster och än ska jag inte sätta mig på bussen.

Ikväll kommer tjejerna hit och myser. Syrris propsar på sushi så vi får se ;)
Jag vet i alla fall att det blir Lets dance och tjejsnack och något gott att äta.
Joss har ju fyllt år och Sofie har ju fått jobb.. time to celebrate :P
Imorn blir det mera mys, mami kommer hit och kollar Melodifestivalen.
Tur att planerna inte var annat än mys den här helgen för det hade inet gått för sig känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0