Fredagsmys


Planerna för helgen är lugna och det är percis vad jag behöver.
Fredagsmys hemma i soffan men syster och lite godsaker uppdukade på bordet ;)
Lite lagomt onyttigt snacks men det ÄR fredag.
Hjärtchips, chokladkaka och mango&hallon med lite Kesella Vanilj.
I glasen är det bubbelvatten.
På teve är det Lets dance och Solsidan - Helt löövli :P

Är värkligen helt slut efter den här veckan och det kändes värkligen när man satte sig på bussen idag..
Vet inte varför men det blir tidiga mornar och sena kvällar.
Thats why I gues.
I helgen får jag i alla fall vila ;)
Imorn har vi bjudit hem dadi på lite middagsbjudning.
På menyn står det en god fisk och skaldjurs soppa och efterrätt till det off course.
En sväng förbi systemet innan jobbet altså ;)
Jag vet hur det är att inte vara fyllda tjugo så memas problemas :P Ska jag ändå dit så...

Den här veckan har jag tränat fyra dagar av fem och i måndags var jag ju faktist på promenix ;)
Jag ligger inte på sofflocket den här veckan..
Sen kan man ju diskutera det där efterlängtade resultatet.. (?) Det kommer väl..
Imorse blev det i alla fall en timme på bandet - Check.
Vi får se när dom här timmarans slit lönar sig :P

Nu blir det en dagens i alla fall.. men en dålig sådan :/
Syster hade tagit med sig kameran imorse så min mobil fick duga.
Klänningen är ny förstås ;)
995:- och kommer från Jumperfabriken. Jag är kär!
Den är perfekt nu när det fortfarande är kallt och rått ute och...
I sommar till bara & brunbrända ben och ett par höga träskor till.. no more words needed :P

Men idag fick det bli kängor & raggisar till ;)







Kommentarer
Postat av: sofie

va fin du e gums, som alltid :)

2010-02-27 @ 00:02:20
URL: http://mylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0