En längtan..


Åh snart är det vår tur.. i sommar är det banne mig vår tur.
Min & tjejernas ;))
Jag hoppas att vi blir ett riktigt gäng i år. Det var grymt förra året och då var vi fem snyggingar.
I år blir vi några fler :P

Och som att det inte räckte med en vecka i Visby så kanske vi stannar till i Halmstad på vägen hem.
Linas boy kommer vara där och jobba så why not?
Jag är lätt på för jag ska ha semester då och som det ser ut nu så har jag ingen kavaljer att ta med mig på en utlandsresa så då får jag leta efter en hemma i Sverige isället haha.. ;)
Halmstad one more time.
Var ju där för fyra år sedan eller nått med Lina & Syster.. vore kul och göra det på riktigt :P

Sen har jag och syster spekulerat i om det vore något att hinna med en kväll i Båstad innan själva festen drar igång lixom.. jag vet inte, är det bara vi? ;))

Boendet är i alla fall snart betalt & klart! Ett steg närmare..........




Kommentarer
Postat av: Jennie

Skönt att ha en del av semestern bokad och klar ! Då har man verkligen ett datum att se fram emot :)

Gotland är super nice !

2010-02-16 @ 23:05:41
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ja, men ellerhur ;)

Nu kan man börja nedräkningen..

2010-02-17 @ 08:50:18
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0