En dag att älska..


Wondefull sundays, don't we love them? I know I doo...

Fast jag hade nästan önskat mig något mer idag..
Det känns som att något saknas men det är väl bara för att jag inte rikigt gillar att kasta bort en av två lediga dagar i veckan på ingenting.
Fast ibland är det skönt ;)

Har faktist inte gjort någon större nytta alls.
Ätit frukost.
Dushat.
Segat framför datan.
Kollat på OS.
Segat ännu mer och fastnat framför massa snygga ladies.
Ätit sen lunch bestående av två kokta korvar utan bröd.
Men dagen är faktist inte slut än..
Kanke blir en sen promenix sen fast vädret är inte så inbjudande :/
What to do now lixom?

Syrran är i alla fall i full färd me att byta hårfärg.
En avfärgning är avverkad och den gjorde värkligen susen..
Nu är det en askig färg som läggs i.
Kommer bli awesome ;)
Jag vill också, inte bli ljus men jag vill också göra något med mitt hår..
Måste hitta lite inspiration först.








Jag älskar Klara Wester. Hur kan man inte? Skönheten själv enligt mig..

Jag älskar hur välplanerat hennes ansikte ser ut - Allt på rätt plats!
Jag älskar hennes kropp.
Jag älskar det hon gör med sin kropp.
Jag älskar hur hennes hår faller ner på axlarn och över brösten.
Jag älskar hennes perfektion ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0