Efter två dagars vila..


Idag blev det veckans första träningspass för mig.
40 minuters power walk i brant backe följt av styrka.
OM svetten rann på mig..
Jag hade snyggt att titta på så dom där 40 minuterna gick av bara färten faktist :P
Snygg personal inne på området haha + sex and the city på teve.

Mitt kortis pass på jobbet gick inte helt oväntat snabbt & smärtfritt!
Jag hoppas på ungefär detsamma imorn bitti när det är jag som ska till tandläkaren :P
Det lär va samma tjat som vanligt.. tandtråd :/ Jag är dålig på det.
Men annars borde det gå fint och jag är i alla fall inte den som lider av tandläkarskräck så ;)

Efter jobbet var det dinner hos mami, en värmande grönsakssoppa var precis var man behövde.
-Ja tack.
Nu kurrar magen min lite men jag ska inte äta mer idag, så nästa mål blir frulle imorn då ;)
Segt att gå upp så tidigt imorn...
Bäst man lägger sig snart kanske.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0