Come and get me


Hello Saturday.


Det är lördag och ledig helg som gäller för damerna, tom. för Carolina!

Syrris är hos mami och syr klart toppen som hon pysslat med. Tror den kommer bli Fab..
Och medans hon är där har jag bäddat rent i sängen.
-Just lovely som någon skulle kunnat sagt ;)

När hon kommer tillbaks tänkte vi ta en promenad upp till Gränby C för att fylla på alkoholförådet :P
En rask promenad fram och tillbaks får räcka idag, ingen träning inplanerad.

Efter det ska systrarna ha lite skönhetsstuga inför kvällens bravader.
Jag ska bla. ta tag i min hemska ögonbryn och bleka tänderna trots att jag gjorde det igår..
Det kommer säkert att ila meen.. -Vill man vara fin får man lida pin ;)


Fan vilken trevlid dag.. jag är så jäkla taggad för bowling och klackarna i taket med mina tjejer ikväll <3
Om jag bara visset hur jag skulle se ut?
Ingen vision alls än så länge :/ Booring.
Men jag ska nog satsa på ett stort hår med sidbena och lugg och matcha ansiktet med en markerad sminkning.
Röda läppar? Kvällen är våran no mather what :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0