Can I at least look good..

Dom som drömmer om vår får nog drömma ett tag till verkar det som!
Okej, så här ligger det till..
Igår kom det ännu mer snö och snöhögarna växer sig bara större & större.
Dom säger att snön kommer ligga kvar ändå in i junimånad på vissa ställen?
We're talking long winter..
Om snön ska fortsätta falla och kylan forstätta bita mig i kinderna så vill jag i alla fall hålla mig varm OCH snygg :P
Ingen inspiration kvar längre och inte äns i min Hpi mössa känner jag mig redo längre :/

Men jag hör inte till den gruppen av uppsalas befolkning som kan kliva upp på morgonen när termometern fortfarande visar minusgrader och ändå nöja sig med en skinnjacka & ett par converse på fötterna när man går hemmifrån!
Nej, det händer ju bara inte.
Men något måste hända.

Någon ny jacka lär det inte bli..
Om inte någon vill skänka mig en dröm från Montecler :P
Några nya ugs blir det heller inte men en mössa kankse är bättre än ingenting?
Så nu är jag på vippen att införskaffa mig en snygging från the stray boys.
Men vilken av dom?






Mössa kommer jag i alla fall behöva ha ett bra tag till och med en sånn här snygging bär jag gärna mössa långt in på våren ;))
299:- och det är nog så gott som taget.









Kommentarer
Postat av: Syster

NU beställer möss-systrarna varsin mössa.

Done and done!

2010-02-21 @ 18:26:25
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0