Att våga vara ärlig


Igår blev jag så himla glad och måste bara berätta vad som hände ;)
En jätte trevlig OCH snygg tjej kom in på mitt jobb igår, jag har lite koll på henne kan säga..
Vet var hon jobbar och tycker hon har sån utstrålning lixom!
Hon hade tydligen lite koll på mig med visade det sig ;)
Nu kommer jag till det roliga.., hon läste min blogg :P


-Så måste jag bara säga en sak.. ! Sa hon och jag undrarde vad i all sin dar hon skulle säga nu.
Hon hade sett mig och syrris på hennes jobb och hittat till min blogg via någons länk osv.
Hon berömde våra bloggar så himla mycket, tyckte vi var så duktiga med träningen..
Keep it up tyckte hon lixom.. :P

Att hon bara vågade säga det så där.. it made my day så jävla hårt, jag blev så himla glad - Tack!!
Det var modigt tyckte jag och vill värkligen hissa sånna gärningar.
Jag ska också börja vara ärlig ;)

Det var bara det jag ville säga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN, efter att ha blivit hedrad med ett helt inlägg på bloggen måste ju jag lämna lite spår! Tusen tack, nu gjorde du ju min dag också :)



Tänk vilken bra plats jorden skulle vara om vi brudar visade lite mer kärlek ;) Som sagt - keep up the good work, och ha en mysig helg!

2010-02-05 @ 12:35:57
Postat av: Jennie

Sånt där kan verkligen göra ens dag :) Man blir så glad när folk verkligen hejjar på en. Fast man inte känner dom :)



Ni verkar jätte duktiga med träningen :)

Jag och min pojkvän har själva börjat med träning nu.

Hoppas du får en bra helg !



Kram !

2010-02-05 @ 16:51:01
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Värkligen - Girl power haha ;)) Men igen , tack som fasen.. det värmer och ett helt inlägg var du värd efter din ärliga insats :P



Vi kämpar på så hårt vi kan i alla fall så får man hoppas på resutat också ;)



Tack tjejer... och trevlig helg!

2010-02-05 @ 23:49:34
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0