Att man inte lär sig


Att det alltid ska bli oregelbundna mat tider när man ledig :/
Min mage kurrar och det är inte konstigt det.
Imorse blev det fyra rostade mackor och ett glas juice.
So far so good..
Men efter promenaden som blev längre än jag tänkt mig så var jag ju hungrig igen men ändå blev det bara en risi frutti till lunch och någon timme senare ett äpple.
That's it and no more!?

Nu måste jag vänta två timmar timmar till om jag ska inte ska börja småäta vilket jag INTE ska.
Ska ha middagen klar när syster kommer hem.
Funtade på att steka pankissar till middag men jag är inte så skillad på det där..
Det är Kirre som brukar sköta det nämligen.
Företsen så åt vi pankissar igår så vi kanske ska lugna oss lite :P
Vi lyxade lite igår och gjorde någon form av choklad pannkakor som verkligen slutade med att det blev pannkaka av alltihopa - Bokstavligt talat!

Men som sagt, det blev en längre promenix än vad jag tänkt mig, så den där chokladen är borta från kroppen nu :P
Ända ut till gamlis gick jag, runt högarna och sen tillbaka.
När jag var halvvägs ångrade att jag gått så långt för då var det verkligen kallt & så dog musiken också.
-Just my luck.

Glöm inte att kika in systers bloppis. Massa fynd som väntar på dig ;))







Så här såg alla papperskorgar ut där ute, överfulla med bajspåsar :/
Ingen vaktis som känt sig rikigt manad ellär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0