Weekend breaks are fun


Solen skiner fortfarande ute så egentligen finns det ingen anledning att sitta inne och gömma sig längre.
Det kanske blir en powe-walk ändå?
Åtmisntonde en prommis med syster och Jossi sen får vi väl se hur det blir med tempot :P
Jag har ju inte varit ut än men jag ser att det blåser.
För ovanlighetens skull.
Så det blir till att klä på sig isf.

Men det är fortfarande The hills weekend break.
Oooh got to watch off course fast man har sett det minst en gång tidigare.
Nu är Kristin med i bilden igen och då blir det mun-käft och onda blickar dirket.. drama, drama ;)
Perfekt söndagssyssla faktist!
Och lite hemma-spa hör väl också till mina söndagssysslor :P
Done.
Dush, peeling, fotskrubb, hårinpackning och body botter och jag är som ny.
Lite mjukare, lite renare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0