This needs to stop


På måndag ska jag börja träna igen.
Sommaren är snart all gone och man får snart börja gömma sig under tjocka kläder igen.
Ingen ursäkt.
Nu ska jag börja äta bättre, igen :P Och träna.
Framförallt träna!
Det har gått alldeles för många månader utan ett enda besök på gymmet :/
Jag har levt som en kung under semstern.
Missförstå mig inte, det var det fan värt annat ska jag inte säga.
Men!
Det har satt sina spår.
Inte nödvändigtvis om man kollar på vågen men kollar man under kläderna så syns det och det känns.
Lord, jag känner mig som en uppsvälld ballong!
Nu har jag hela vintern på mig och jag tänker inte ta det som en ursäkt att frossa, tvärtom!

This needs to stop. Jag tror att jag är peppad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0