Talk about memories


Jag vet att jag har utlovat sememsterbilder.
Shame on me :/
Har bara inte haft tid, det är en del bilder att visa och när jag väl ska visa vill jag göra veckorna så rättvisa som möjligt och visa så mycket som möjligt!

Syster har varit bättre än mig och Frida kämpar på för fullt hon också!
Men nu är iaf samtliga album uppe på FB och tillgängliga för vänners vänner :P Check them out if you can!
Och om inte så SKA jag visa så fort jag får tid.. promise!

Så underbara bilder, så underbara veckor.
Vi ska så lätt investera i en videokamera haha ;)
Snacka om minnen där!
La upp två underbara filmklipp idag och trots kass kvalite, hur galet kul är det inte?
Sen är ju långt ifrån alla filmer och bilder face och blogg material..
En film på min underbara Frida gjorde lätt min kväll :P Men den stannar hos mig ;) Liksom mycket annat :P

Åh jag skulle kunna sitta och titta på bilderna i timmar.
Helt f*cking insane.
Ska skicka in lite nya pics för framkallning nu också.
Väggen behöver freshas upp och talk about lyft med dom här underbara tusentals bilderna :P
- Ja tack.



Men nu springer tiden snart ifrån mig.
Jag har ett bröllop att gå på imorn :P Båten tar oss till skokloster vid elva tiden.
Då ska håret vara klart har jag tänkt, sen får fejset åka på därborta.
Lite skönhetssömn väntar nu damerna.
Kanske packa lite först, vet hur det brukar bli på mornarna.
- Stressigt ?
Åh nu ser jag verkligen fram emot morgondagen.
Hörs på söndag igen, imorn sussar vi på Skokloster Hotell.

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0