Söndagar kan inte alltid vara vilodagar


Igår var det en väldigt effektiv dag på Bellmansgatan.
Det rensades och sorterades och städades i samtliga garderober.
En liten höst städning sort of :P
Nu måste vi verkligen stå på Fyrispark och försöka sälja lite.. hinner ju aldrig stå på Vaksalatorg eftersom vi i regel alltid jobbar lördagar.
Fyra ikea-säckar med skor och kläder.
Känns lite onödigt att bara slänga det när någon annan kan få nytta av det och vi kan tjäna en peng på det!
Två flugor i smäll.

Efter det var det dags för mission städa alla golv utan en fungerande dammsugare :/
Krypa på knä och sopa altså och sen moppa.
Halv effektivt kan man säga..
Måste köpa en ny NU!

Sen var det tillsist dags att ta ur alla extensions ur håret.
Hade egentligen behövt ta ur dom tidigare men nu är det gjrt iaf.
Alla 140 slingor som var kvar :P
Det var inte så svårt som jag hade förväntat mig faktist.
Massa balsam och en tång och en syster som hjälpte mig såklart ;) Det gick som på räls och kändes inte äns!
Så nu är svallet all gone.
Men bara för några veckor sen får håret ha vilat färdigt :P Och nu är alla tovor och oredor äntligen utkammade också, thank God.

Till middag gjorde syrris egna vårrullar.
Lyxigt som bara den.
Vegetariska vårrullar med nudlar till och wookade grönsaker och sötsur sås.
Det smakade precis lika gott som det luktade.
Som på restaurang tamme tusan ;)






Nu ska jag värma några rullar och äta lite lunch i min ensamhet, talk to you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0