Som jag letat och som jag suktat..


I fredags råkade jag springa in i två måste-ha-plagg på lunchen.
Tillslut!
Som jag har letat och som jag har suktat efter betydligt dyrare varianter.
Min önskelista inför hösten är ganska lång men nu kan jag stryka två viktiga plagg ;)
Ett par skinnbraller och en skinnkjol.
- Check.
Äntligen kan jag stolt säga att jag har det och för en billig peng också.
Dom äkta är way to expensive för mig så jag nöjde mig med en fejk variant så jag slipper hålla plånboken stängd hela hösten..
Brallerna sitter verkligen som ett andra skinn :P

the shopping I'd promissed to show...




Kommentarer
Postat av: syster

'' Im to säääxy... '' :D Awesome!

2010-08-21 @ 20:50:13
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0