Skaldjurs frosseri


I lördags var det frossa hemma hos Jossan, bokstavligt talat!
Årets första kräftor för mig.
Det är bland det absolut godaste jag vet ;))

Vi mötte upp Jossi och Johan på Ica och fyllde korgen med läckerheter :P
Färska kräftor och räkor, aioli, bröd, jordgubbar, chips och dipp, hallon och mango och glass.
Dom har typ världens bästa balkong också.
Totally in love with it.
Hur mysig som helst.
Det är pilligt och det är kladdigt och det luktar päcka om händerna men det är så jävla värt, det är så jävla gott!
När mörkret kröp sig på så kurade vi ihop oss i soffan inne istället.
Efterrätt och film.
Tillbaka i tiden tror jag den första filmen hette och sen såg vi Remember me.
Jag var nöjd med båda men remember me med Robert Pattinson var det bästa jag sett på länge.. full pott minus dåligt slut.
'' And they live'd happily ever after..'' det är min melodi :P
Efter en helt underbart mysigt lördag cyklade vi hem vid två snåret, med ett leende på läpparna!












Tack underbara för en mysig helg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0