Sista augusti...


Och imorn är det officiellt höst.
Första semtember.
Det känns verkligen att hösten kryper sig på, särskillt på mornarna.
Brrr!

Men igår hämtade jag ut tre paket på posten ;)
Höststuff!
En mörkblå goose väst och ett par shoes.
Två saker att stryka från höst listan!
Tror att jag ska inviga både västen och skorna idag.

Nu har jag målat naglarna i all hast också.
Inge vidare höstigt, det blev mintgrönt på mina tiny winy nails :P
Naglar på jobbet är ett hopplöst fall :/
It's sad.
Och nu tickar klockan på så snart ska jag bege mig mot jobbet.
Jobbar till och med fredag och sen väntar en ledig helg.
Awesome.
På lördag är det ju 30 års kalas :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0