Queen of the night


Syster sitter och messar med Fridis i detta nu.
Wish I could be there.
Där där hon är.. för det är onsdag och det är lill-lördag och det var visst lite lill-kalas ikväll.
Fast saken är den att där hon är är det alltid en fest :P
I really wish I could be there!
Men nu är jag inte det, så ikväll är hon queen of the night och jag får helt enkelt inte vara med.. men om jag kunde!
Åh jag skulle ta vara på varendaste dag i hennes sällskap.

Men jag har haft en världsvan kväll här hemma istället!
Möttes av Jossi och syster när jag klev innanför dörren.
Det luktade underbart för dom hade bakat - kladdkaka med marshmallows och tigerbrownies.
- I'm not on a stupid diet, thank god :P
Men jag har väl inte dirket börjat mitt nya liv heller ?
Lunch med Jossi igår och vart satte vi oss.. Jajamän, Donken.
Jag säger som Josef sa idag, man kan alltid börja en dag senare ;))

Vi kikade på Sex and the city 2.
Älskar den och vårt nya bredband!
Med vårt nya, fasta bredband L så har vi snart en hel videobutik haha :P
Tar typ tio minuter att få hem en film.
- Ja tack.

Men nu början kvällen glida mig ur händerna så jag ska tvätta av ansiktet och bädda ner mig snart.











When it's going good it's going great, I'm superman............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0