On top of the world, there's where you find me


Det är måndag och det är idag vi ska börja vårt nya, sundare liv :P
- Jag har börjat, med en en timmes power-walk imorse.
Första sen semstern ;)
Ute i solen med grym musik i öronen, mitt humör var på topp.
Inget kunde stoppa mig kändes det som.
Hoppas känslan och motivationen håller i sig hela hösten, vintern och våren så jag kan visa upp mitt bästa jag nästa sommar..
Förhoppningvis tidigare men :P

Nu ska jag försöka att inte gå in för hårt.
Ingen diet och inte i tron om att jag ska orka träna varje dag.
. 3 dagar i veckan kankse kan kännas rimligt. Gym eller power-walk.
. Äta nyttigt men med det menar jag lagom nyttigt, inte soppa och sallad men inte junkfood.
. Va duktig i veckan och unna mig lite mer till helgen.


Efter power-walken blev det en dush följt av ansiktsmask och lite skönhetsfix.
Tog hand om tvätten och vattnade blommorna.
Sen har jag mestadels roat mig med datan idag.
Borde kanske varit ute lite mer i solen men jag en timme får räcka idag tror jag.

Nu skulle jag ju haft en bild på mig här men det har inte blivit någon idag så jag tycker en bild på min underbara syster duger alldeles utmärkt!
Om jag passar lika bra som henne i kort kaluffs så är det ju ingen större fara att vara utan hollywoodsvallet i några veckor :P
Hur jävla snygg som helst, det är min syrris det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0