Om jag bara visste... så hade jag!


På löpet lovar dom sommarvärme till helgen.
Törs man hoppas?
Det vore ju helt underbart.
Är som sagt inte helt redo att lämna sommardagarna än.. så jag hoppas!
Och om det stämmer vill jag ju göra något också.
Inte bara sitta inne.
Känns som en evighet sen jag var hemma och njöt av sommaren och stan.
Har fått alldeles för lite sol på min kropp, bad på söndag kankse.
Inte för att på en dag trolla fram fräknar och brunbränd hy men för att passa på ;)
Och något inte fullt så stillsamt på lördag kankse :P
Känns ju som evighet sen man var ut och slog klackarna i taket också, fast det inte alls är en evighet sen.

Den som lever får se....! Imorn blir det betydligt mer lättklätt om vädret är som idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0