Inspiration


Jag har precis sett till så jag får ett par jodphurse på posten inom några dagar.
Ett par till mig och ett par till systeryster :P
I'm good.
Vann en auktion på en Cananda goose vest idag också.
The list is getting shorter.
Och trots att solen fortfarande värmer ute så längtar jag mer och mer efter hösten och efter att klä på sig mer och mer kläder.
Eller i alla fall lagom mycket kläder, så att det fortfarande går att se snygg ut :P
För i vinter orkar jag inte gömma mig i tjocka täckjackor i flera månader.
I wanna look good, damn it.
Helst hela tiden ;)


* En oljejacka från Barbour hänger på jobbet under mitt namn, tillslut!
* Den perfekta pälsmössan finns också på mitt jobb och jag vet inte om jag kan låta bli i år.
* Massa bra basplagg som skortor, leggings och toppar hänger också och väntar och på onsdag tar jag med dom hem ;)
* A coat from a fairytale - Så skulle jag besrkiva den krämvita kappan som hänger på jobbet, under mitt namn :P
* En CG. väst borde hänga i min hall innan veckan är slut.
* Jodphurse likaså.
* En pälskrage till min Bommis skulle göra den dubbelt så underbar.
* Curlingkängor/snowboots ? I want and I need om vintern blir som förra året.
* A lots of accesories, please. I alla möjliga utföranden..!




Even in the bathtub.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0