London calling!


Semestern är faktist inte slut än.
I somras njöt jag av sommarsverige men i höst behöver jag lämna landet ett par dagar :P
En weekend till London är inbokad i oktober.
How sweet?
Jag, mina syskon och mami.
- London baby.


Underbara mamsen fyller faktist 60 år och det firar man inte hur som helst!
Av sina barn får hon en weekend till London, betalat och klart.
Klappat och klart.. höhö!
Med oss altså :P
Jag har aldrig varit där så det ska bli undebart.
Storebror har ju hunnit med ett par besök genom åren så han kommer få guida oss till dom bästa sevärdheterna, till den bästa shoppingen och till den bästa matupplevelsen ;)
Försöker låta bli kontot så mycket jag kan.
(Trots det var jag tvungen att klicka hem ett par heels idag)

Men helt utan paket tycker jag inte man ska bli bara för attt en resa väntar :P
Paket till världens bästa mami, check.
It's allready taking care off.




Men nu är det färdig drömt i soffan för ikväll.
Nu ska jag göra mig ett med sängen och fortsätta drömmarna där!
Några dagar kvar på jobbet innan helg.
Keep it up!
Men dom här veckorna går undan, det är mycket att göra på jobbet. Höst, höst, höst!
Äntligen.
En minst sagt söt låda från odd molly med posten idag.
Fina leveranser underlättar :P
Och när man får fin besök så klagar man inte heller!
Idag var det Sandra och lilla Gabriel som uppehöll mig för en liten stund ;)
Dom små kan ju vara det sötaste ever.
Åh how qute?

Sleep tight.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

du/ni får gratta så mycket till Eva på hennes födelsedag från mig :)

Va mysigt med en weekend till London :)

kram

2010-09-01 @ 19:09:11
URL: http://lovisadj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0