Just like a fairytale wedding


Jag finner egentligen inga ord för det där bröllopet..! Det där sagobröllopet där prinsen fick sin prinsessa :P
Prinsen var altså min chef Thomas och prinsessan var den vackraste jag sett och det var förstås Eva i en helt makalös klänning, finare än någonsinn.

Att dela glädje och sorg med.. so true n' so happy.
The perfect match!
Jag trodde inte jag skulle vara så känslig men i samma ögonblick som bröllopsmarshen började spelas och portarna slogs upp så kom tårarna.
När jag såg dom stå där, åh då var det kört!
Makalöst fint, makalöst trevligt!
Trevligt är nog det ordet jag vill använda.. det ordet jag använde upprepade gånger igår ;)

Vigseln, klänningen, Eva, Thomas, stämmningen, musiken, Sofi som sjöng ''Du är det finaste'' som en Gud, brudparet när dom åkte häst och vagn, maten och drycken, tårtan, alla underbara tal, alla gäster - familj och vänner som var där.. Allt var så jävla outstanding och det var väntat :P

Från det att vi hoppade på båten till Skokloster tills dess att vi klev av bussen idag.. så var allt perfekt!
Litet minus blev dock hemresan med tre bussbyten men det var trots allt helt okey :P







































Vi fyllde verkligen minneskortet.. 380 bilder och sen var det stopp där!Tur att det fanns engångskameror lite snyggt utplacerade :P

the end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0