Hemma bra men borta bäst...


...i det här fallet så känns det faktist så, delvis iaf.
Heregud vilken semster.
Kommer leva på det här i veckor, månader.. vita månader (?)
Känns som min kropp skulle må ganska bra av att leva utan alkohol ett tag nu men det återstår att se!
Så länge man inte missbrukar det så är det kanske ingen fara :P

I två hela veckor har jag spenderat mina dagar och nätter med Frida och syster.
- Hur lycklig kan man vara?


. En vecka i visby som slår förra årets vecka med hästlängder.
Det går lixom inte att förklara så jag håller mig och visa bilder istället tror jag.
. Efter en vecka där fortsatte vi mot Halmstad.
En galen kväll, en av dom bästa.
Måndagsklubben är att rekomendera men kom i TID och då menar jag inte en minut efter tio typ.
Vi hade tur :P
. Efter Halmstad körde vi lite till och stannade till i Göteborg.
Liseberg, picknick och en till onykter kväll på Berså.
Det har inte blivit mycket nyktert utan väldigt mycket Rosé.
Jag och syster söp till tio dagar i sträck och Fridis fick pausa en kväll för att köra.
. Efter Götet stoppade vi hemma i Uppsala men pausade inte med alkoholen för det :P
Sommarklubb på Birger där man känner sig som hemma.
. I tordags packade vi väskorna igen och tåg tåget det här gången.
Mot Malmö och hem till underbara Frida.
Äntligen.
Spenderade helgen där och bättre avslut på semstern kunde jag inte drömt om.
Känns helt tokigt att inte vakna upp med Frida nu.
Saknar, saknar <3

Men nu är man hemma vare sig man vill eller inte.
Back to life.
Är ledig idag men imorn är det jobb.
Skulle kunna skriva om dm här veckorn hur länge som helst, kommer förmodligen att göra det också :P
Det har varit två sjuka veckor.
Bra på alla sätt, varje kväll fortsatte att bjuda på äventyr och nya männiksor..
Bättre än jag kunnat drömma om.
Frida och syster gjorde den här semstern till den bästa, totally awesome.
Hade inte velat ändra något.
Ni är det bästa av det bästa babes.




Kommentarer
Postat av: Frida

ÄLSKAR ER MEST <3

2010-08-02 @ 16:17:02
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-03 @ 09:22:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

OCH VI ÄLSKAR DIG MEST <3



Ja, super mysigt och vi hade sån tur med vädret där :)

2010-08-03 @ 09:25:24
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0