Flytta in hos mig!


Det blev många inlägg här idag men jag har så mycket som jag vill dela med mig av, just idag!

Nu när vi har rensat bort ett antal par skor ur garderoben så finns det ju plats för nytt :P
Och det finns inte bara plats det finns ett stort behov av det också.
Truly.
På semstern höll inte alla heels måttet kan man säga.
Ett par åkte in på lagning och ett par fick vi reklamera, så det SAKNAS!
Har hittat aldelles för många som jag vill ta me dmig hem men jag har väl tre favoriter.
Två av dom måste jag bara ha.
Ge mig dom blåa, dom blir ju helt underbara till hösten och kommer verkligen kunna lyfta en hel outfit.
We like ;))




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan Ni inte lägga ut receptet på vårrullarna, dom såg såå goda ut.

2010-08-17 @ 08:37:30
Postat av: Kajsa

Det var busenkelt att göra.. enligt min syster ;)

Men absolut kan jag fixa ett sånt!

2010-08-17 @ 09:18:01
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0