En snygging kom på posten :P

Idag fick jag post som heter duga.
Två paket från Extrafilm med alla våra underbara semsterbilder!
Mest bilder från semstern hos mormor med Wilma som hon ska få.
Åh lillisen kommer bli såå glad ;)
Och massa bilder från roadtippen såklart!
Underbara bilder på våran underbaraste, en hel ram med bara bilder på fina Frida.

Syster ville också vara med och rama in och sätta upp så nu får jag vänta tills ikväll, jag har bara tjyvstartat lite :P
Nu är jag lycklig!












Jag kan bara inet sluta titta på bilderna, varje bild har lixom en berättelse som gör mig helt glad och helt fylld med kärlek!
Underbara semster, varför måste allt roligt ha ett slut?

Jag saknar Frida så himla mycket så vissa dagar är det nästan det enda vi gör, jag och syster.
Att prata om dig underbaring!
Och skratta åt allt underbart som vi fick vara med om den här sommaren.
You made it, you did our f*cking summer!
Saknar den vardagen vi hade.
Varje dag.
Och jag älskar att det inte spelade någon roll vilken veckodag det var eller vilket väder det var, ingeting spelade någon roll för vi var där tillsammans.. bara vi.
Solig måndag eller regning lördag - Alla dagar var dom bästa!
När ska jag få skratta så mycket igen och när ska jag få leva så där igen?


Kommentarer
Postat av: Frida

Ååååh mina älsklingar!!! Nu är jag lite med hos er i vardagen :D ÅÅHH! <3 NI ÄR BÄST!



Saknar er heeela tiden :( Vill vakna mer er!



ÄLSKAR den sista bilden och VAD?! ÅÅH! Sommar.



Asså den här sommaren och vår semester. Underbart. Saknar. Älskar. Älskar er <3

2010-08-16 @ 18:58:16
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0