Classified på Holmlunds

Nu fylls det på med höst nytt i butiken!
Jag är inte riktigt beredd att säga att jag längtar efter hösten och efter att klä på mig massa tjocka tröjor och halsdukar.
Längtar är att ta i när man faktist kunde gå i shorts så sent som idag MEN.. jag känner att jag vill vara förberedd och har inget emot att börja fylla på mina garderober med höstnyheter!
( Har ett liitet häng på jobbet redan )

Särskillt sugen blir man när man får lägga vantarna på Blondinbellas märke Classified som vi har fått in till jobbet nu!
Kunde inte låta bli en randig cardigan, enkla och snygga plagg till förvånansvärt bra pris!

Ett till tillskott till hösten är Carin Wester som också har levererat några godbitar :P
Ett par boots som är så jäkla snygga och en underbar långklänning.
- Vill ha Vill HA...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0