With this I say goodnight


Time to close the shop' But first...

Promenad till & från jobbet. Check
Känns som jag sprang hem för det gick så jävla fort ;)
Maten väntade på mig när jag kom hem, lucky me för jag var svinhungrig efter min smala lunch.
Viktväkarnas heta nudelsoppa :P
Syster hade svängt ihop wokgrönsaker och nudlar med het kryddning.
Totally awesome.

Men efter det ville magen ha mer ;)
We baked'
I receptet hette det sega chokladkakor men det blev mer som en variant på kladdkaka.
Hur gott som helst, don't we just love everything that includes chochlate?
-I dooo..

Men nu ska vi nog lägga oss och läsa lite och sen låta John Blund komma och ta oss..
Imorn blir det en power-walk innan frukost (i solen :P)
Och imorn ska jag visa det nyaste i klänningsväg för damerna.
Tre nya fick flytta in idag och jag bara längtar tills jag får dansa in dom!
DET ska jag visa imorn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0