What would you like for dinner, dear?


Får man vara lite gnällig idag?

Vilket jävla skit väder det är idag då!
Det är väl det här som kallas aprilväder gissar jag :/
Att försöka ta sig hem i det också PÅ en cykel med paraply i ena handen..
-Nej tack.
Frös trots mina tjockaste vantar, mössa och halsduk. Att jag hade mini strumpor som knappt täckte hälen i mina converse är ju en annan sak..!

Fick trösta mig med en halvtimmes dush när jag kom hem.
Fingrarna och fötterna var totalt genomfrusna.. Brrrr!
Men nu är det bra igen ;))


Nu väntar jag på att syrris ska ta sig hem, det har slutat snöa så förhoppningsvis går det bättre för henne än för mig ;)
Jag är sugen på något mumisgt.
Skulle kunna tänka mig något hembakat dårå :P Eller så lagar vi middag?
That's a tricky one :P
Köpte bakpulver på vägen hem i alla fall så det finns möjligheter.

OCH så hämtade jag ut åtta stycken extremt snygga bilder som ska piffa upp sovrummet lite.
Ska visa dom sen, totally awesome.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0