We're gonna party like it's your birthday


Jag är dressad - Blå paljettshorts och en vit topp.
Jag är sminkad - Mörka ögon och ljusa läppar och hy täckt av solpuder as usual :P
Och jag är klar med håret som är uppsatt i en uppsättning..
Jag är nöjd ;))

Väntar på att Frida ska plinga på dörren!
Jag kan knappt bärga mig och vill bara krama om henne, it's her b-day och jag får vara med.. shalalala <3
-Lyllo mig!
Ska snart blanda mig ett glas Fanta Rosé som ligger på kylning.
Har typ inte druckit det sen ah ni vet vad, Visby :P och kanske någon galen kväll på Birger med M haha ;)
Men annars så.. can't wait!

Fan vilken awesome kväll som väntar mig!
Hit me nu ska vi visa småglinen på Birger hur man gör - På order haha..
Trevlig kväll snyggisar, I will ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0