Vilket sällskap blir mitt?


Okey.. nu ligger vi ihopkrupna i soffan och tittar på Disturbia.
Kind of scary ;)
I nästa paus ska jag tävtta bort sminket.
Om det blir någon mer paus? Har inte hängt med hela filmen ju..

Lördag imorn altså.
Frågan är vad vi ska pyssla med då.
Ut och dansa med Joss eller mysa hemma hos syster i Eriksberg med mina ögonstenar.
(?)
Ett jäkligt svårt val..
Är göra-mig-snygg-för-att gå-ut-och-dansa-sugen men jag vet hur ledsen Wilmis skulle bli om hon inte fick sova med oss nere i källaren :P
Det första hon säger när man ses är ofta " Ska ni sova här " Eller " Ska vi sova över här "
-How adoreble.. and I hate to disapoint her.
Det blir sleepover ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0