Måndagar är underskattade för mig


Det blev en förmiddag med ett väldigt lågt tempo det här ;)
Inte mig emot faktist.
Men klockan tickar som vanligt på..!

Siktar på en promenix ner på stan i det fina vädret idag, om jag får sällskap av Jossan.
Har visserligen tänkt stänga plånboken nu :P
Men än finns det utrymme för lite trevlig shopping, om den hittar mig vill säga.
Borde väl äta något inna worket också, eller fika ;)


I lördags hittade jag en bikini som det stod mitt namn på och igår hittade syrris en damsugare som det stod hennes namn på :P Eller vårat..
Sen blev det en massa bra stuff till balkongen också men det tänkte jag visa ikväll ;))
En hylla som ska på plats och kuddar som ska kläs om.. sen :P
Åh det blir så himla bra.
Några små projekt kvar inomhus också men det är inte mycket kvar nu tills jag älskar varenda vrå av mitt hem!
Lycka är bara förnamnet ;) 

 


En rosa damsugare från Electrolux.
Egentligen tycker jag kankse att man ska ha en ''vanlig'' damsugare också men och andra sidan vet jag inte om det är super nödvändigt.
Den här passar oss som i princip behöver damsuga lite varje dag :P



Fint skare va'
Har varit på jakt efter en sån här överdel nu så det kunde inte blivit bättre.
Med tanke på omständigheterna som är i sommar så kommer det behövas pushas om man säger så :P 



Lite hud & hår lyx ;))
Lee stafford's produkter gör vekligen mirakel för håret... helt awesome.
Body butter som luktar cocos, kommer för all framtid vara min sommardoft har jag bestämt :P
Sommar och fram för allt Gotland så det skriker om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0