Kan vi få kicka igång sommaren på riktigt nu...


Wii imorn SKA det bli soligt igen ;)
Börja dagen med en sovmorgon och sen en power-walk dårå!
Sen hem och glassa lite i dom nya fotöljerna och kankse lite frulle i solen om vi har tur :P
-Ja tack.
Det blir nog en sväng upp på obban också..!
Lite Lagerhouse, lite Mique och Åhlens.
Har sett ett bord där som jag tror på och en svart stor kruka som skulle passa ;) Och en liten mini grill.., fast frågan är om inte en elis vore bättre?
Sen ska jag se till och få med mig någon färg till håret hem också, ett av dagens roliga projekt ;)


Så fort balkongen är färdig pimpad så är det dags att börja njuta och slita den med hälsan..!
-Snart altså!
Bellmans-krök :P
-Ja tack..!

Det var på tok för länge sen det var fullt hus här, sen vattenpipan var tänd.
Alldelles för länge sen balkongdörren stod öppen och kylen var fylld med alkohol ;))
TOK för länge sen tjejer!
Nya & gamla :P
Jag är övertygad om att snyggis-Fiola, som är en ny snygg-bekantskap, vet hur man slår klackarna i taket och inte har något emot att pimpla vin och se snygg ut med mig och mina girlies hoho ;))




Jag är så jävla taggad för sommar 2010.. Lina som inneboende och grejer haha :P
Ingen gör det som vi tjejer, ni är speciella och tillsammans kommer vi göra den här sommaren minst lika speciell som alla andra jag haft ;)
Jag bara älskare'


Kommentarer
Postat av: kristina

Lite fest på Bellman, dax att dra igång'rom :D

2010-04-18 @ 23:42:03
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0