I'm good this week


Time to catch up'

Planen var att starta dagen med en power-walk men riktigt så blev det inte :/
Vi kan säga att jag försov mig..
Fast då ljuger jag.
Jag var way to tired och det var inte äns sol ute när jag vickade på persiennerna, klockan sju imorse?!
-Come on..!

Jag sov en timme till och sen blev det en nyttig frukost ;)
Smoothie och ett alldeles för hård kokt ägg.
Lämnade hojjen hemma och promenerade till & från jobbet.
En timmes motion är inte fy skam :P

Jag förstår att ni vill veta vad som stod på dagens meny också ;)
Lunch - Soppa
Middag - Soppa
Snacks - Nada off course :P I'm good this week, so far!

 

Jag är inte nöjd med mitt hår, sadly :/
Inte riktigt nöjd med färgen än och deffinitivt inte nöjd med lägden..
Time for some change, I need more hair :P
Därför - Inget ansikte idag heller!

//Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0