Thats a sexy piece of ass....


Hey nattugglor ;)

Lördagsmyset börjar lida mot sitt slut, vi kikar på någon dålig film på fyran.
Det blev ingen efterrätt eller något annat gottis heller, förutom vrål god dinner då :P
Fläskfilé med avocadokräm, tomat & rödlökssallad och massa vitlök.
-Ja tack.
Det var löjligt gott.. vitlöksbröd hade vi också ;) Juste!

Imorn blir det sovis big time.
Syrris har fortfarande ont i munnen så jag hoppas det är bättre imorn.. :/ Poor siz'
Men jag fortsätter att vara hennes betjänt helgen ut ;)
Alltid något.
Imorn fortsätter vi något sy-stugan och gör den andra klänningen lite stylish den med.
Några andra plans har vi inte än så länge..
En prommis eller ett gym besök kankse!?
Men nu tror jag det är dags att krypa ner i rena sängkläder och njuta lite av mina lena ben innan jag somnar :P


Och jag undrar..., var det DET som du också ville göra igen? Var det kankse därför du inte kunde vänta längre.. ;)
Hoppas inte på för mycket du men man ska aldrig säga aldrig har jag lärt mig!
Och inget mer om det :P

Sleep tight my beautifull friends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0