Sweet monday


Solen sken som på beställning imorse när jag äntligen masade mig upp..
Var skit trött och ändå klev jag upp före nio och jag börjar inte jobba förns halv fem idag.
-Whats wrong with me?

Gjorde iaf iordning lite frukost och myste en stund framför nyhetsmorgon innan jag masade mig vidare till dushen.
Jag slipper åtmisntonde stressa nu... ;)

Det blev skräcktema igår :P
Paranormal activity & The haunting in coneticut.
Holy mother of God.. vi skrek som galningar och satt ihopklistrade i soffan och gömde oss under filtar.
Inte en lampa tände i hela lägenheten!
Paranoramal activity höll mig vaken inatt kan man säga.. :/

Nu ska jag väl göra mig iordning tänkte jag.
Klockan är visserligen bara barnet än men lite affärer med Joss innan jobbet kankse jag kan hinna med ;)
Lite fin musik i högtalarna och jag kan med glädje ta tag i hår och face :P
-Lets do it the funny way.

Later babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0