Svenskt när det är som bäst


Jag tycker inte om filmer som har en un-happy ending.
Men jag gillade filmen, den var svin bra ju.. men helt olyckligt slut :/
Sen gick den så himla fort också men det är väl ett bra betyg egentligen?
"Tiden går fort när man har roligt"
Kändes som vi bara hann sätt på den, äta lite glass och vips så är det begravning och sen snipp snapp and OVER.

Det blev som sagt lite frosseri till filmen också :P Men inga kopiösa mängder och med tanke på vad vi har eller inte har stoppat i oss under dagen.
(Frulle och en skål filmjölk)
Nu räknade man ju inte men cirkus 10-15 skedar glass av värdsklass och 7 st godisnappar ;)
Det + en magnum gold i onsdags och thats it.

Mer än så har jag inte frossat på EN hel vecka och det är inte likt mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0