Suprised or not..

Godmorgon'

Jag ligger och myser lite i soffan i min nya mjukisdress.
Marinblå & plysh.
Min gamla rosa är så sliten så det var dags ;)
Har ätit en äggmacka och en skål fil och flingor.
Tittar på nyhetsmorgon.
Vulkanen har visst inte gett sig än, tycker verkligen synd om alla stackars männiksor som blir lidande.
Thank God att man inte hade en resa bokad lixom :P
Det är ju inte för vanligheten att man tänker så heller.
Jag hade ju smällt av om man inte kom iväg.
Fast en gnutta drabbade blir vi ju kanske förstås.. vet inte hur länge vi får vänta på det beställda svallet nu.
För det ÄR beställt och det kommer vara värt att vänta på ;))


Nu ska jag försöka gå och dressa om för en dag på Holmis.
Vädret ser inget vidare ut, snö på backen :/
-Cry me a river (?)
Tur att man ska va innomhus hela dagen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0