Sleeping beauty


Nu är det dags att krypa ner i sängen snart.
Work tomorrow.
Börjar halv två :P What can I say?
Men nu blir det jobb resten av veckan och till och med på söndag så behövdes man där.. fast det är helt okey!


Jag tänker inte klandra dom som inte ser någon skillnad för det syns tyvärr inte så mycket men idag slingade jag i alla fall håret tillslut :/
Det blev inte alls någon huge differnce men jag tycker ändå att jag fick en finare lyster på håret, lite jämnare och ah lite bättre!

Till Hollywodfruarna blev det fika.
Te och morotskaka a la dadi som var så snäll och kom hit och gav oss lite nybakat.
Det smakar ju alltid bäst när det är färskt så en varsin bit var ju inget att spara ;)
Och trots kött, bea, cola och godis frosseri igårkväll & korv, cola och kanelbulle på ikea så visade vågen faktist bara 49 kilo imorse.
Vad vågen visar är ju abslout inte det viktigaste men ändå.. ;)

Men nu orkar jag inte lyssna på Petra Mede längre så nu ska jag borsta gaddarna och sen dyka ner under täcket.
Syrris har redan lagt sig men jag tror hon ligger och läser ;)
Me too soon.
/Tomorrow babes, tomorrow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0